poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Damulka za co bardzo dziękuję :)
Regulamin:
,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 

Pytania: 
1.  Kosmetyk który cię ostatnio pozytywnie zaskoczył
Stale mnie zaskakuje! Odzywka do paznokci z Eveline-diamentowa, ktora ze moich połamanych, porozwajanych pazurków robi cudenka :)

2. Ulubiona książka
Zdecydowanie 'Ps Kocham Cię'- Ceceli Ahern

3.  Co lubisz w swoim mieście?
To,że wszędzie jest blisko :)

4.  Coś bez czego nie wyjdziesz z domu
 Bez malego lusterka, ktore zawsze jest w mojej torebce :)

5.  Ulubiony blog
Wszystkie o włosomaniactwie np anwen, blondhaircare, oraz blog aliny rose :)

6. Kim chciałaś zostać kiedy byłaś dzieckiem?
Piosenkarką :)

7. Ulubiona drogeria
Natura 

8.  Czego nie lubisz jeść?
Zupy pomidorowej, oraz tłustych rzeczy

9.Co chciałabyś zmienić w twoim wyglądzie?
Moglabym być  troche  wyższa :)

10. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
Wiosna! :)

11. Najważniejsza osoba w twoim życiu
Moja mama i mój TŻ


Nominuję :
wystarczająco :)

Pytania takie na jakie ja odpowiadałam :)





1 komentarz:

  1. Też nigdzie nie wychodzę bez małego lusterka. <3
    Gratuluję nominacji. :)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń